Freelance Kwartiermaker Business Control Vastgoed
Voor een van onze opdrachtgever in de woningbouw corporatie sector komen wij graag in aanraking met een Freelance Kwartiermaker Business Control Vastgoed. Start van de opdracht is zo spoedig mogelijk op fulltime basis (minimaal 32 uur) voor de duur van 4 tot 6 maanden (met optie op verlenging).
De opdracht
Onze opdrachtgever is sterk in transitie momenteel en staan voor een behoorlijk stevige opgave. Dat geldt ook voor de discipline vastgoed die belast is met investeringen en onderhoud.
Als Kwartiermaker Business Control Vastgoed geef je vorm aan het (steviger) neerzetten en optimaliseren van het business control voor de discipline vastgoed. Er zijn reeds interne onderzoeken geweest ten aanzien van de huidige en gewenste situatie. De uitkomsten daarvan vormen de basis van het te maken implementatieplan. Je fungeert op dat vlak als projectmanager en speelt met name een rol in de daadwerkelijke change die plaats moet vinden. Je maakt daarbij een goede verbinding met de Finance & Control afdeling van de organisatie en draagt bij aan de uniformiteit van de processen.
Tevens ben je (stevige) sparringpartner voor directie en bestuur en neem je plaats in de investering advies commissie.
Kennis- en ervaringscriteria
- HBO / WO financiële achtergrond
- Ruime ervaring in de corporatiesector
- Kennis van vastgoed(control)
- Ervaring met het opzetten / vormgeven van Business Control
- Communicatief vaardig / stevige sparringpartner

Neem contact met ons op voor kennis- en changeopdrachten. Deskundigheid en kennis voor de cfo, change manager, financieel manager, financieel directeur, financial-, business-, project en groupcontroller, governance-, risk-, compliance-, audit-, IFRS-, AO/IC-, tax-, treasury-, actuarieel, datawarehouse-, informatiemanagement-, ERP- en robotics specialist, planning & control, rapportage- en consolidatie professional, accountant, project- en programmamanager.