Freelance Consultant Optimalisatie Reporting Proces
Bij een van onze opdrachtgevers, in Noord-Brabant, hebben wij een opdracht voor een Freelance Finance Professional die onze opdrachtgever gaat helpen met de proces optimalisatie binnen het RtR domein. De start is op korte termijn voor een periode van minimaal 6 maanden.
De opdracht
Binnen deze opdracht ga je de processen in kaart brengen, herleiden, analyseren en vervolgens professionaliseren/efficiënter maken. Het doel is om divisie overstijgend een uniforme wijze van rapporteren te implementeren/hanteren. Dit project is onderdeel van een groter verander programma waar onze opdrachtgever mee bezig is.
Kennis- en ervaringscriteria
- Financieel economische opleiding op HBO / WO niveau;
- Een zeer goede financiële basis en sterk aan de processen kant;
- Het heeft een meerwaarde wanneer je in het bezit bent van een RA of RC titel;
- Vaker meegewerkt aan proces optimalisaties binnen grote complexe organisaties.

Neem contact met ons op voor kennis- en changeopdrachten. Deskundigheid en kennis voor de cfo, change manager, financieel manager, financieel directeur, financial-, business-, project en groupcontroller, governance-, risk-, compliance-, audit-, IFRS-, AO/IC-, tax-, treasury-, actuarieel, datawarehouse-, informatiemanagement-, ERP- en robotics specialist, planning & control, rapportage- en consolidatie professional, accountant, project- en programmamanager.