inloggen of inschrijven Inloggen

Freelance Programmamanager Informatisering & Automatisering

Gesloten

Introductie

Wij hebben een interim vacature vacant bij de overheid voor een Freelance Programmamanager Informatisering & Automatisering. Start begin juni. Opdracht voor 12 mnd, 36-40u per week. Regio Utrecht

Functie

We zoeken een programmamanager voor het programma Samenwerken en Dossiers (S&D). Het programma is gestart in 2019 en loopt door tot medio 2023. Het programma heeft als doel de informatiehuishouding en het -beheer binnen de opdrachtgever te verbeteren, gebruikersvriendelijker te maken en te voldoen aan geldende wet- en regelgeving. Om dit te bereiken zijn onder andere de volgende belangrijke mijlpalen benoemend:

  • Realisatie van de zogenoemde blauwdruk (architectuurontwerp) die de basis is voor het geheel aan (digitale) samenwerkingsomgevingen en ook wordt gebruikt voor aanbestedingen van voorzieningen zoals een nieuw document managementsysteem (DMS) en recordmanagementapplicatie (RMA).
  • Uitvoeren van pilots over (standaard) samenwerkingsomgevingen (intern en met extern) die voldoen aan de (wettelijke en provinciale) richtlijnen en de pilotervaringen vertalen naar verder inpassing binnen de blauwdruk.
  • Aansluiting op het e-depot van Het Utrechts Archief (HUA).

Dit ben jij

Het programma S&D heeft impact op de gehele organisatie. We zoeken een resultaat- en ontwikkelgerichte programmamanager die het verschil kan maken bij grootschalige implementaties en gebruikersbeleving. Je kan mensen motiveren en binden om voor een opgave te gaan staan. Je hebt lef, bent enthousiast, duidelijk, en je bezit een groot doorzettingsvermogen. Je bent gericht op een vernieuwende aanpak van programma’s, projecten en producten. Je hebt oog voor de concernbrede samenhang van opgaven binnen de organisatie en je bent in staat te sturen op hoofdlijnen. Tevens ben je in een dynamische omgeving in staat conflicterende belangen, opvattingen en inzichten te overbruggen.

Functie eisen

  • Afgeronde Hbo-, of Wo-opleiding op het gebied van informatiemanagement of -voorziening (o.a. technische – of bedrijfskundige informatica, bedrijfskunde en informatiemanagement);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke rol of opdracht bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 8 jaren;
  • Minimaal 4 jaar kennis van en ervaring met het leiden van vergelijkbare programma’s in de afgelopen 8 jaren.

Aanbod

Marktconform.

Inlichtingen

Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 9344 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Rotterdam. Telefoon 010-2897666. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.

Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten




Bezoek onze homepage

Sluitdatum

10/05/2021
Terug