inloggen of inschrijven Inloggen

Freelance Medewerker Finance

Gesloten

Introductie

Bij een van onze opdrachtgevers, een gespecialiseerde groothandel/ distributeur in de omgeving van Zwolle, hebben wij een opdracht voor een Freelance Medewerker Finance. De opdracht ontstaat omdat één van de collega's in het team een andere uitdaging heeft gevonden. De opdracht is initieel voor een periode van 3 maanden met een mogelijkheid tot verlenging voor langere tijd. Het betreft een fulltime opdracht, waarmee zo snel mogelijk en uiterlijk half januari gestart moet worden.

Functie

Als Financieel (Administratief) Medewerker verzorg je samen met de vijf collega’s van het team finance, alle financiële administratieve werkzaamheden voor de verschillende bedrijven.

Wat ga je doen:

  • Crediteurenadministratie (daar zal het zwaartepunt van de werkzaamheden liggen)
  • Debiteurenadministratie
  • Grootboekadministratie
  • Boeken van inkooprekeningen
  • Verwerking urenmutaties
  • Enkele keer de bankmutaties
  • Ondersteunende werkzaamheden

Functie eisen

Functie eisen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen;
  • Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken;
  • Kennis en ervaring met de basis boekhoudprocessen;
  • Ervaring met MS office en boekhoudpakketten.

Aanbod

Marktconform.

Inlichtingen

Deze (zzp interim) freelance opdracht procedure, met nummer 8985 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Amsterdam, telefoon 020-3013590. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.

Interesse in een andere freelance interim finance of IT opdracht? Klik op Onze opdrachten




Bezoek onze homepage

Sluitdatum

25/01/2021
Terug