inloggen of inschrijven Inloggen

Freelance afdelingsmanager Openbare Ruimte

Gesloten

Introductie

Voor onze opdrachtgever in de publieke sector komen wij graag in contact met een Freelance Afdelingsmanager Openbare Ruimte

Organisatie

Onze opdrachtgever is een ambtelijke werkorganisatie van drie gemeenten in West Brabant. Samen met de drie gemeentebesturen zorgen 330 medewerkers ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van de inwoners, bedrijven en instellingen. Tevens levert de organisatie de ondersteuning voor de drie colleges en gemeenteraden.

Functie

De organisatie kent een directiemodel met 9 afdelingen. Jij bent de nieuwe manager van de afdeling Openbare Ruimte. Samen met je collega’s van het managementteam werk je aan de verbetering van de dienstverlening, besluitvorming en bedrijfsvoering van onze organisatie.

Je bent als integraal manager verantwoordelijk voor de realisatie van de afdelingsdoelstellingen en de wijze waarop de afdeling is opgebouwd. Je levert daarmee een belangrijke bijdrage aan de ontwikkeling van onze organisatie en het verbeteren van de kwaliteit van het proces en het resultaat.

Je geeft leiding aan de clusters Buitendienst en Leefomgeving (waaronder ook gebouwenbeheer valt). Dit zijn in totaal ongeveer 65 medewerkers. Hierbij wordt je geholpen door coördinatoren voor beide clusters.

De afdeling Openbare Ruimte is recent ontstaan door samenvoeging van de clusters Leefomgeving en Buitendienst. De afdeling Openbare Ruimte speelt een belangrijke rol als het gaat om de dienstverlening aan burgers, bedrijven en instellingen. De afdeling Openbare Ruime is verantwoordelijk voor de inrichting en het beheer van de openbare ruimte, voor de inzameling van afval en voor het beheer van de gemeentelijke gebouwen. Voor het cluster Buitendienst is recent een visie ontwikkeld met als titel ‘service en kwaliteit’. Het implementeren van die visie is één van de opgaven voor de komende periode. Bij Leefomgeving worden plannen gemaakt voor de openbare ruimte. We doen dat zoveel mogelijk samen met onze burgers. Burgerparticipatie is dan ook een belangrijk thema. Verder wordt gewerkt aan de ontwikkeling van een systematiek voor planning van werken en realistisch contracteren in de openbare ruimte. Tot slot zijn Klimaatadaptatie en circulaire economie belangrijke en actuele onderwerpen binnen deze afdeling.

Functie eisen

Je hebt vergelijkbare ervaring, bij voorkeur in het publieke domein

Je hebt een academisch werk- en denkniveau

Je hebt een heldere visie op het inrichten en onderhouden van de openbare ruimte

Je bent in staat je collega’s te sturen, te coachen, te motiveren en te overtuigen

Je bent daadkrachtig, omgevingsbewust en resultaatgericht

 

Aanbod

Startdatum half april duur van de opdracht 6 maanden

Inlichtingen

Deze procedure, met nummer wordt behandeld vanuit ons kantoor in Eindhoven. Telefoon 06-10892180 / 040-2350054. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie per mail tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.

Sluitdatum

21/09/2020
Terug