inloggen of inschrijven Inloggen

Freelance AFAS Specialist, pragmatisch inrichten modules HRM, Finance en CRM

Gesloten

Introductie

Voor een van onze relaties zijn wij op zoek naar een Freelance AFAS Specialist voor de pragmatische inrichting van modules HRM, Finance en CRM. Duur van deze interim opdracht is initieel een aantal maanden met mogelijke uitloop tot langere tijd. Start van deze opdracht is z.s.m. (uiterlijk begin april) voor circa 4 dagen per week.

Functie

Deze interim opdracht zit op het snijvlak van finance en IT. Je inventariseert de behoeften van de diverse stakeholders (P&O, Finance en de Directie) en op basis van je eigen inzicht en de verzamelde informatie informeer jij het MT over de huidige situatie en de mogelijkheden die jij als verbetering ziet. Met de input van het MT richt jij vervolgens het pakket AFAS beter (pragmatischer) in. Daarbij schakel jij zelf met het technisch beheer (wat geoutsourced is). Het betreft hier met name de inrichting van de modules HRM, Finance en CRM. Belangrijke onderwerpen zijn autorisatie, rapportages (dashboards) en AVG (privacy wetgeving). Hierbij word je ondersteund door 3 ICT specialisten die zich met name bezig houden met het functioneel beheer van MS 365 en werkplekkenbeheer. Je helpt mee om processen en procedures efficiënter in te richten, je bent initiator en kartrekker van de hieruit voortvloeiende projecten en je adviseert en informeert het MT over de voortgang. 


Functie eisen

De ideale kandidaat kan als volgt worden beschreven:

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld bedrijfskundige informatica.
  • Recente en aantoonbare ervaring met het optimaal inrichten van AFAS, ervaring met het inrichten van Microsoft 365 is een pre.
  • Ervaring met het vervaardigen van rapportages/dashboards en autorisatie- en AVG vraagstukken is een sterke pre.
  • Proactief, communicatief- en sociaal vaardig, sterk in stakeholder management, projectmanagement en goede presentatie vaardigheden (schriftelijk en verbaal)

Aanbod

Marktconform

Inlichtingen

Deze procedure, met nummer 6870 wordt behandeld vanuit ons kantoor in Amsterdam, telefoon 020 - 301 3590. Indien je enthousiast bent geworden en jouw profiel sluit aan bij de eisen voor deze opdracht, dan zien wij graag jouw actuele (opdrachtgerichte) CV en motivatie tegemoet. Uiteraard worden alle reacties strikt vertrouwelijk behandeld. Je ontvangt na reactie op deze opdracht een bevestiging per email.

Sluitdatum

19/03/2019
Terug